tisdag 8 november 2016

Barnens julklappar klara!

Idag har jag slagit in de sista julklapparna till flickorna mina. Dom är i en svår ålder mitt emellan leksaker eller inga leksaker. Gäller att lyssna in vad dom säger mellan raderna och sen besluta själv. Haha typiskt "förskollärarprat"- lyssna in barnen. Men jag vet att det fungerar. I år har vi gett mycket "bra att ha" prylar, som färgpennor, håraccessoarer, böcker, datordelar (webkamera) o.dyl. Men även några leksaker... lite nytt lego som de faktiskt uttryckt att de vill ha. Och dessa fantastiska hästar från Schleisch...
Riktiga kvalitets leksaker. Vi har sen tidigare haft vilda djur av detta märke (som man köper styckevis på leksaksaffären) och de ser fortfarande ut som nya. Värt sitt pris.
Sen jag köpte en ljusbox till mig har även de önskat sig egna. Så det fick det bli...
Fina Pennor och en chokladklubba går alltid hem...
Och något att pyssla med...
I och med dessa paket är deras julklappar färdigköpta och inslagna. Kommer dock komplettera med lite kläder ännu. Det ska jag spana efter i London.

1 kommentar:

  1. Mina tjejer älskar schleich, de har byggt upp ett helt landskap med hästar, hagar, stall dockhus mm.

    SvaraRadera