onsdag 25 september 2013

Mera ljus!

Jag har många olika ljusstakar... jag menar många... Men såg en sååå fin på http://www.countrystyle.se/jul/ 
Men jag kan bara inte köpa en ljusstake till. Dessutom ska den förvaras stor del av året i förrådet... Så tittade runt på dem jag redan har... lite fixa och trixa och...
En julig variant
 Satte i ett ljus med julig ljusdekor. Lite mossa och några kottar. Ett julband runt vasen.
Men det är lite tidigt för en julig variant framme, så fixade en med höst tema...

Ska byta ut tallkottarna mot alkottar i helgen när jag har tid med en tur till skogen. Kanske även till grönare mossa... Blev riktigt nöjd med resultatet. Jag gillar att använda saker som finns framme året om. Bara ändra dom lite efter årstider med enkla medel. Se även ett tidigare inlägg Lite fix.

1 kommentar:

  1. Åh vad fint, det ska jag också testa. Får ge mig ut i skogen och se vad jag hittar.

    SvaraRadera