torsdag 26 september 2013

Julen är på gång...

Idag har vi ägnat eftermiddagen till frisörbesök ( samtliga tjejer i familjen) och shopping... Lite kläder och skor till barnen... OCH lite juliga saker till mamma! Från ICA blev det både satsumas och julmust
Sen sprang jag in på RUSTA... Dom håller på att ta fram julsakerna. Och en del fanns redan uppe...
Papper och snören fanns framme. Roliga motivljus, lyktor, kransar, blommor, lite pyssel, olika belysningar och till och med en gran lyste. Fick lust att stanna länge, länge och insupa stämningen ( men familjen väntade i bilen). En kille och tjej gick förbi mig och tjejen satte handen för ögonen och sa till killen; "usch, led bort mig härifrån, fort, fort". Hahaha och där stod jag med mobilen i handen och fotade som ett barn på julafton... Helt inne i jul grejerna... Ja... alla är vi olika. Och jag nöjde mig så klart inte bara med att titta...
Och jag som inte skulle köpa fler ljuslyktor...

6 stämplar och 4 dynor i olika färger för endast 40kr

Känner att nu är det på gång... Ute är det piskande kallt. Affärerna börjar ta fram julprodukter. Årets härligaste tid står för dörren... Och jag ska suga ut varje liten droppe av julmys som bara går!

3 kommentarer:

  1. Åh! Sådär mycket hade inte Rusta här när jag var där igår... De där stämplarna har jag spanat in, de ska jag köpa :)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte du gjorde rätt i att stå å njuta lite, och inte va som den andra tjejen haha ;)

    SvaraRadera
  3. Haha ska åka dit i helgen och njuta lite till...

    SvaraRadera