onsdag 28 augusti 2013

Paket från Panduro

Idag kom mitt paket från Panduro! Nu vet jag vad jag ska göra när jag känner mig rastlös...


Jag har länge varit sugen på att prova göra en Tilda docka av nått slag. Och för ett år sen köpte jag en jätte fin symaskin så nu ids man prova. Ska bli spännande... är ju inte så jätte tålmodig person...





  En massa ljusdekorer... min favorit. Man får fin fina ljus i ett kick. Perfekt "gå bort" present.




 Små grejer till flickornas paketkalender. Dom älskar stickers... Hittade flera olika lite coola... men rosa...




 Lite annat smått och gott. Något som retar mig lite med Panduro är att om grejerna man beställt inte finns just nu måste man beställa om dem om man fortfarande vill ha dem. Om dom då kan skicka dom i alla fall både dom ju även kunna restnotera dom direkt.


















3 kommentarer:

  1. Mysigt med julpyssel under höstmånaderna!

    SvaraRadera
  2. Perfekt för en regnig dag. Gäller bara att inte göra allt på en gång... det kliar i fingrarna

    SvaraRadera