söndag 10 januari 2016

Inredning

Nu när allt julpyssel är över behöver man ju något annat att pyssla med. Som tex hemmet. Jag har hittat lite nya inrednings prylar...
Tavlan kommer från butiken Skapa. Texten passar perfekt hemma hos oss, haha. Ljusstakarna var på halva priset hos Pentik.
Äntligen har jag fått en ny taklampa till sovrummet. Vi har varit utan över 5 år.
 Lampan beställde jag från Jotex. Det andra grejerna har jag haft sen innan.



På Pentik hittade jag även denna fina gran för halva priset...
Kul med lite nytt. Det piggar alltid upp. Imorgon blir det jobb igen.

3 kommentarer:

  1. Fina saker! Jag gillade stjärnfatet som du har frukt på, är det nytt eller gammalt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fatet är köpt på Domus på90 talet... Den är en kär gammal ägodel som jag är så rädd om. Den har ett vinter landskapsom motiv i botten.

      Radera
    2. Förstår det, jättefint!!

      Radera