torsdag 3 december 2015

Julmys i väntan på Ernst...

Måste bara visa mitt fina ljus från Ica Maxi...
Den har funnits tidigare år också. På ljuset står dikten "Tomten" skriven runt om. Jätte fin att ge bort i present.
När jag kom hem från jobbet idag väntade denna fina julstjärna på mig...

"Present" av maken som övergav mig och ett avsnitt av Ernst ikväll till förmån för en tvspel kväll med sin kompis. Men jag har mina trogna följeslagare med mig i soffan...
Döttrarna och jag laddar med Saffransbullar med vit choklad i väntan på att Ernst ska återkomma i rutan.
Så gott. Hoppas Ernst levererar julstämning i mängder. Och imorgon är det fredag igen...

1 kommentar:

  1. Vilket jättefint ljus, märker att jag inte besökt en ICA Maxi på länge. Skulle gärna ha ett sådant ljus själv :)
    Ha en riktigt trevlig helg!

    SvaraRadera