lördag 19 september 2015

Underbara höst

Jag gillar verkligen allt med hösten. Härlig klar och frisk luft, regn och storm, mörkret.
Började helgen med att åka till stugan. Man tänder eld i spisen och några ljus...

Lugnet lägger sig och all veckans stress bara rinner av en.
Efter en god natts sömn hörde jag regnet strila ner på morgonen. Efter några koppar te och lite korsord gav jag mig ut på en promenad i ett stillaregn.

Lite städning ute på gården inför vintern innan lunch och sen ut i skogen. Och nu har även solen vaknat...

Vi plockar naturmaterial till höstens och julens pyssel. Naturen är full av vackra saker. Det här är Kvalitetstid med familjen.
 




3 kommentarer:

  1. Låter som en mysig helg! :) Jag gillar oxå hösten! Speciellt de där höstdagarna med hög klar luft o så att man får tända en massa ljus så klart! :)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ni fick lite sol till slut:))

    SvaraRadera