torsdag 22 januari 2015

Ibland blir det mycket

Idag har jag vabbat. Blev en intensiv dag med besök på vårdcentralen med sjuklingen. Huset är städat. Jag har hjälpt en av sönerna att organisera upp sin tillvaro lite grann. Sen stod jag och lagade middag i godan ro... Då kommer maken in och sprutar ner mitt ny skurade kök med blod... Han hade skurit bort en rejäl bit på sin knoge. Linda om fingret... Ringde efter sonen som tagit vår bil... hem och skjutsa gubben till doktorn. Skura om köket. Varför börjar maten aldrig att koka upp??? En huvudsäkring behöver bytas... Haha vilken dag. Fingret blir nog bra så småningom. Och middag blev det till slut. Strax kommer Ica med mat leverans. Sen ska jag kura ihop mig i soffan och se på ett nytt avsnitt av "Familjen annorlunda" .En fantastisk serie. Man kan inte annat än beundra dessa föräldrar med alla barn. Så positiva till allt. Underbart!

2 kommentarer:

  1. Visst är det underbart att kunna sjunka ner i soffan efter en låång dag och titta på något trevligt program:) Jag skulle bli galen utan tvn...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med. Så avkopplande att se på något trevligt.

      Radera