torsdag 18 december 2014

Julkort - Fin tradition

Att skicka julkort till vänner och släktingar är en fin tradition. Många har slutat med detta, eller skickar elektroniska hälsningar. Jag skickar riktiga julkort... massor av julkort...

Det tar sin lilla tid att skriva en jul hälsning på alla korten.
I många år har korten bestått av bilder på barnen. men dom är inte så intresserade att posera något mer. Så iI år har jag scrappat mina kort själv. Här ser ni några av alla kort jag gjort...



Jag har också varit med i en julkortsutmaning som Marie anordnat. Stort tack till er alla för de fina korten. Här ser ni exempel på kort jag fick genom det...
Jätte fina handgjorda julkort.
Och nu har jul hälsningar från släkt och vänner börjat trilla ner i min låda. Det här är dagens skörd...
 

Jag tycker det är jätte roligt att både skicka och att få julkort. En tradition som jag hoppas lever kvar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar