tisdag 16 december 2014

Årets granar...

En julgran... är inget för mig... Jag har "några" stycken. Ikväll har jag tagit in de sista och dekorerat dom. Det doftar jul i hela hemmet.
Jag har några inomhus...

Granarna i flickornas rum. dom dekorerar de själva precis som de vill.
 Mina favoriter.
Mina favoriter. Hur man gör dom ser ni HÄR
Dom står i hallen, sovrummet, köket, badrummet, barnens rum, vardagsrummet...
Och några utomhus...
På altanen

På framsidan

Årets nykomling

Några ramar in ingången till paviljongen
Ja det finns några till... Både äkta och konstgjorda. Om man frågar mig kan man inte ha för många granar. I år är det nog 16st sammanlagt ute och inne, riktiga och konstgjorda.
Granarna sprider både doft och julstämning.

1 kommentar:

  1. Åh vad fint med alla granar, kul att de är så olika men så fina allihop!

    SvaraRadera