måndag 21 oktober 2013

Ljus med dekor

Till helgen ska jag besöka IKEA ( som ligger 13mil bort) igen... Så behövde kolla upp hur det såg ut med ljus inför julen...

Det ser ju ut som att jag har så det räcker...När jag ändå drog fram allt så passade jag på att dekorera dom med ljusdekor som jag tidigare beställt från Panduro...

Lägg dekoren i ljummet vatten tills motivet lossnar från pappret
Ta försiktigt lös motivet
Placera motivet på ljuset, se till att inga luftbubblor blir kvar under
Låt torka. Klart!

 Så här blev mitt resultat av kvällens pysslande;



Perfekta små julklappar eller "gå bort" presenter.

2 kommentarer:

  1. Åh men gud så fint du gjort med ljusen. Att relativt små medel kan göra så mycket.

    Sv: Ja visst är det mysigt med juligt fikabord. Mysigt och gott! :D

    SvaraRadera
  2. Men vad fint det blev! Längesedan jag pysslade men nu blir jag riktigt sugen ju! Jag ska nog in på Panduro och göra en liten beställning ;) Tack för tipset!

    SvaraRadera