torsdag 5 september 2013

Stjärnor och skogsutflykt

Idag slutade jag tidigt från jobbet. Packade snabbt ihop en liten matsäck och så begav vi oss ( jag, maken och döttrarna) till skogen. Vi har helt fantastisk närmiljö bara några minuters promenad från vårt hus

 Härliga skogsstigar och fantastisk badstrand. Skönt att bara kunna njuta av allt detta även om tiden i vardagen kan vara lite begränsad.
Idag hade jag ett särskilt uppdrag i skogen förutom en trevlig eftermiddag med familjen...



 Jag ville ta lite höstiga bilder till min fotoram
Och sen skulle vi plocka "pinnar"... som snälla äkta hälften gärna bär hem ( han gillar alla mina ideer som är gratis)...
Väl hemma var det dags att skapa lite...



Jätte nöjd mina verk! Behöver bara komplettera med någon form av natur snöre att linda runt där det är skruvat ihop och för att få till en extra detalj. Funderar ev att linda ljusslingor i dom sen senare Dessa är ganska stora. plockade mer pinnar som jag ska göra mindre av också. Gjorde likadana stjärnor förra året av blompinnar som jag målade...


2 kommentarer:

  1. Jag vill gärna ha en "pinnhög" ;) till min ytterdörr :)

    //Mira

    SvaraRadera
  2. Oj, vad fina de blev! Kommer säkert passa med gles ljusslinga runt!

    SvaraRadera