tisdag 3 september 2013

Jultyger och annat pyssel

Just nu sitter alla och tänker att än är det långt till jul... Men dagarna dom går och går och plötsligt är det dags att pynta och göra julfint. Så om man ska få något julprojekt färdigt i år måste man ju så smått börja starta upp dom.
I kväll har jag skickat in en beställning till Stoff & Stil på lite olika tyger, band och lite annat kul jag hittade i deras katalog Stoff & Stil Julen 20113.
Och när paketet kommer ska då jag sätta igång. Vill ju faktiskt skapa i lugn och ro och med lusten som drivkraft inte känna sig piskad av att december närmar sig... Drömmer om att några av dessa fina kuddar ska finnas i mitt hem snart...

Bild från Stoff och Stil

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig; det är bättre att börja i god tid med julens handarbeten så man slipper att stressa i december! Jag har beställt ett mörkt jultyg från Jotex som ska bli kuddar mm som jag (diskret) kan ha framme under de närmaste månaderna...
    MVH,
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också saker som man kan ha framme utan att det är helt uppenbart att det är till julen.

      Radera