tisdag 17 september 2013

Julklapps inköp

Tog en kvällstur till vårt handelsområde... Hittade några användbara saker till "paket kalendern"...
...små figurer är så tacksamt... våra tjejer älskar alla möjliga "gubbar" av olika slag. Och några glittriga små dosor. Tror att jag börjar ha färdigt allt till paketkalendern, förutom godiset.
Hittade även ett spel som kommer passa åldersmässigt i jul...

Och en gullig julfilm... Mina flickor är så förtjusta i alla Barbie filmerna.
Och bara spelet kostade fullpris... allt annat var på rea =)

2 kommentarer:

  1. Jag blir som barn när jag tittar på Barbies alla filmer, och Barbie i en julsaga och nog en av mina favoriter! SÅ OTROLIGT BRA! haha

    SvaraRadera
  2. HAha, jag fick Bamses honungsjakt i julklapp av min syster för två år sedan (när jag var 23 år...), vi hade det spelet när vi var små, så snacka om nostalgi. Dock kan jag konstatera efter att ha spelat det, att det definitivt lämpar sig mest för barn, ha ha!

    SvaraRadera