måndag 18 juni 2018

Skaparlusten vaknar till liv

Den här våren har jag jobbat så mycket att det inte funnits tid och ork för så mycket annat än arbete och familjen.
Som jag tidigare skrivit om har jag bytt bana från förskollärare till förskolechef. Samtidigt blev jag vald till ordförande i en förening som också kräver mycket engagemang. Båda uppdragen är fantastiskt roliga och jag trivs.
Nu går terminen mot sitt slut och jag har hunnit landa i allt nytt.

  • Och då vaknar min kreativitet till liv igen. Det är härligt då jag i det kan vila och samla kraft till allt annat. Förutom en massa sommarprojekt i stugan har jag börjat scrappa årets julkort...



Så roligt att vara igång igen. Det får fort iväg timmar när man börjar scrappa. På med bra musik...Hjärnan töms på allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar