torsdag 28 september 2017

Barnens önskelistor

Då är vi åter där... Flickornas önskelistor består till 100 % av tekniska prylar som hörlurar, dataskärmar ( 1 extra), tv-spel o dyl. Så allt inköps ansvar hamnar på min man. Nå jag får åtminstone slå in dem i paket. Annat är det med de kära sönerna. Då de är i åldern att bilda eget bo finns det mycket som mamma kan bidra med.
Allt går i cirklar...
Helgen stundar strax och jag ser framemot återigen en helg i stugan. Hoppas vi får se en skymt av solen, då denna vecka varit riktigt grå.


2 kommentarer:

  1. Åh vad jag känner igen mig, lite kläder önskar sig mina yngsta tjejer också annars är det tekniska prylar som inte är mitt område. Även äldsta dottern börjar ha det mesta hon behöver tills hon flyttar hemifrån men sonen är i startfasen så till honom blir det lite jag kan shoppa :) Dessutom vill ju jag vara klar i god tid men inte min man så jag blir lätt stressad när julklapparna inte är fixade när vi kommer in i julveckan, jag som brukar vilja vara klar i november... Det har hänt att jag har fått min julklapp efter julafton för han har inte hittat något den 23:e och beställt på nätet då så vill jag inte det ska vara till barnen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Jag har redan sett till att tv-spels konsolen blev köpt. Det svåra nu är att hindra maken att ge den redan få han själv vill börja spela.

      Radera