torsdag 22 december 2016

God jul!

Vaknar utan feber, men fortfarande utan röst och ont i halsen. Nå jag kan ju vara tyst. Och jul blir det ändå.
Så här dan före dan är det skönt att summera allt man gjort inför julen...
  • Jag har tillverkat massor med julkort, som jag skickat till nära och kära.
  • Jag har bakat och lagat fikabröd, godis och mat i stora lass.
  • Jag har pysslat juliga saker både för mig själv och med barnen.
  • Jag har umgåtts med människor som jag tycker om.
  • Druckit glögg och lyssnat på julmusik.
  • Upplevt julskyltning i London.
  • Besökt flera julmarknader.
  • Sett flera julfilmer, njutit av årets julkalender på tv.
  • Köpt och slagit in högvis med julklappar.
Det blir en hel del när man tittar tillbaka. Men jag har framförallt njutit av den tiden på året som jag gillar mest. Och själva höjdpunkten har vi ju ännu framför oss.

Jag önskar er alla en riktigt god och fröjdefull jul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar