lördag 22 oktober 2016

Små konstgranar

Att jag gillar granar har nog inte undgått någon av mina följare. Brukar ha små granar lite överallt i huset under julen. Det finns dock lite problem med det... Det brukar gå åt ganska många granar, då de inte håller så länge inomhus och det känns lite slösigt på granliv... dels tar övriga krukväxter ganska stryk av något ämne som granarna avger.
Till min stora glädje gav jag Ikeas lilla konstgran "Fejka" chansen förra julen. Dom ser inte så roliga ut där på affären. Fast det gör ingen konstgran. Men efter lite böjande hit och dit, samt lite dekorationer blev de riktigt fina...

Så fina att jag i år köpte en till. Den satte jag en batteridriven ljusslinga (från Rusta) i...
Nu har jag bara ett par riktiga granar inomhus. Och kan skona livet på flera smågranar och även mina krukväxter.

1 kommentar:

  1. Jag har också en liten konstgjord gran från IKEA som jag är supernöjd med! Den står alltid i sovrummet:)

    SvaraRadera