tisdag 27 september 2016

Ska det vara presenter? Nej julklappar.

I helgen var jag och min syster in på en herraffär och handlade. Expediten (en ung man) frågar om det ska vara till present? Njaa... till julklappar svarar jag. Varpå killen tittar på mig och säger Ja... det var till att vara tidigt ute. Jaha... det här är det sista paketen till dessa 2 personer. Killen stirrar med stora ögon och utbrister "Helt seriöst?"
Haha. Det är lika roligt varje gång. Han ställer lite följdfrågor bla. Om hur granen brukar se ut. Då tipsar jag att han kan gå in på bloggen och titta. Haha. Han fick sig en rolig historia att berätta om tokiga kunder. Och jag blev klar med de sista klapparna till mina söner.
Kanske får jag användning av dessa ny tillverkade etiketter...

1 kommentar:

  1. Haha, stackarna! De fattar ju inte att det är vi som är smarta som är ute i (riktigt) god tid:)) Grattis till att vara klar med de julklapparna förresten! Snygga etiketter; visst är det kul med egenhändigt gjorda juletiketter!

    SvaraRadera