måndag 6 juni 2016

Julkänslor och årets första julklappar

I lördags stod jag och målade på stugan då min syster började bomba telefonen med meddelanden om att hon hittat julklappar. Ska vi köpa det här och det här???
Haha. "Bestäm du, det blir jätte bra. Jag målar, har inte tid nu". Det där fick ändå min jullängtan att vakna...
Så idag var jag själv iväg och köpte mina första julklappar för i år. Sen när jag kom hem visade tv 4 ett julavsnitt av Äntligen hemma.
Så mysigt. Jag gick igång totalt. Så nu är julklappslistan påbörjad och jag grävde fram dessa...
Måste erkänna att jag längtar...

2 kommentarer:

  1. Längtar också! Just nu längtar jag allra mest till julbak

    SvaraRadera
  2. Jag längtar egentligen inte men bestämde mig för att ändra adress till min julblogg så jag har pysslat lite med det så här på semestern.

    SvaraRadera