måndag 19 oktober 2015

Juliga inköp

Maken och jag var och handlade lite ikväll. Vi besökte Rusta och Ica Maxi. Och kan ni tänka er... några juliga saker bara råkade följa med hem...
Som denna fina stjärna från Rusta...
Bild från kartongen
Och ja... den fick åka upp direkt. Så fin i hallfönstret.
På Ica Maxi är dom väldigt långsamma på att packa upp grejerna. Kartongerna har stått där i evigheter ( enligt mitt tycke). Jag funderar allvarligt att erbjuda dom min hjälp att packa upp... hahahaha. Men några saker hade dom lyckats få upp. Och jag köpte dessa fina glittriga saker...
Bild från Icahemma
Bild från Icahemma
 Och dessa fina ljus...

Har haft dom förra året också men då i vitt. Så i år fick det bli gråa.
Några julklappar hittade vi också. Lite böcker till våra tjejer...

Riktigt nöjd med min lilla shoppingrunda. Som från början bara skulle innehålla matinköp...
Imorgon blir jag hemma med sjuka barn och då tror jag att det får bli lite julig bakning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar