lördag 5 september 2015

Nya stjärnor och choklad

Efter en shoppingrunda i Finland kom jag hem med bland annat detta...
En ny ljusslinga...

En fin ljusgardin med stora stjärnor. Jag tror att den kommer hänga utomhus hos mig.
Hittade även en ny höst choklad (ja, dom marknadsförde den som höst choklad)...

Mörk choklad med smak av apelsin och crisp. God. Dock är jag inte så förtjust i bitar av frukt i choklad.
Skönt med en tur bort från stugan där renoveringen åter är igång...

Det finns hopp om en varm stuga i vinter. Maken och sonen håller på att byta fönster och isolera väggarna. Min uppgift är att måla panel. Och laga mat...

3 kommentarer:

  1. Trevliga små julfynt! Det låter som en god smak på chokladen...om jag åt choklad:))

    SvaraRadera
  2. Vilken fin ljusslinga! Och jag fullkomligt älskar apelsinchoklad, även om jag inte heller är förtjust i fruktbitar i chokladen.

    SvaraRadera