söndag 31 maj 2015

Skönt med helg

Det är inte så ofta jag längtar efter ledighet. Men i veckan har jag varit så trött, så trött. Fredagen kunde inte komma fort nog. Det kanske är vädret... Det har regnat dagligen hur länge som helst. Men igår hade vi fantastiskt sommarväder med värme och sol.

Jag passade på att pyssla ute på gården lite...



På kvällen åkte jag och syrran in till stan för lite trevligheter.

Idag regnar det igen... Och idag är det morsdag. Jag har blivit uppvaktad av de små på morgonen med egen tillverkade kort...

Och jag har fått en blomma...

Blommor av detta slag får mitt hjärta att smälta. Plockad vid dikeskanten, hemburen i en liten hand och överlämnad med tindrande ögon till en älskad mamma.

Trevlig morsdag till alla mammor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar