fredag 26 december 2014

God fortsättning!

Temperaturen utomhus har legat stadigt på drygt 20 minus grader hela julen. Snön glimmar vit. Vår jul blev precis som jag önskade. Alla fick många paket. Vi har ätit mycket och gott.Och det viktigaste av allt... umgåtts med nära och kära. Med åren har familjen "vuxit", då sönerna skaffat sig flickvänner. Härligt med huset fullt av ungdomar. Vilka samtal som uppstår.
Sköna lata dagar, helt underbart. Jag har sammanställt lite av min jul i några kollage här under...




Jag fick jätte många paket... det här är bara några... fick även en silikonkavel. massage olja, hudvårds produkter, biobiljett, en duk mm. Så tacksam.

Massor med ungdomar i huset.

Men även tid för njutning och vila.

Juldukningen 2014

Den här filmen bjuder jag på... Då det var så kallt ute var tomten tvungen att hålla värmen när han förflyttade sig mellan olika hus i grannskapet... Inte varje dag man ser en joggande tomte. Han spred en hel del goda skratt bland grannarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar