söndag 10 augusti 2014

Höstpynt

Idag har jag fortsatt att höstrusta här hemma. Var till Blomsterlandet och hittade så fina höstlöv där. Sydde ihop några till girlanger som jag hängde vid ytterdörren...

Mina löv är konstgjorda, men det går säkert använda riktiga också (funderar bara över hållbarheten när höstvindarna ska rasa). Jag trädde löven på fiskelina. Ska fortsätta pyssla där med kottar, mossa och annat naturmaterial. Och lyktor så klart. Visar bild när det blir klart.
HÄR såg det ut förra hösten.
Och imorgon ska jag tillbaka till jobbet... Så NU är sommaren slut!

5 kommentarer:

  1. Åh så fina löv! Har du köpt dom nyligen? Skulle så gärna vilja ha sådana!:)

    SvaraRadera
  2. Köpte dom igår. Dom höll på att packa upp dom. Tror det var 69kr för en stor påse.

    SvaraRadera
  3. Åh då ska jag snarast besöka Blomsterlandet här i Jönköping:)

    SvaraRadera
  4. Åh vilken rolig idé! Tycker fler borde pynta under hösten också. Blir så mysigt i alla områden. :)

    SvaraRadera