lördag 2 november 2013

Endast tomten är vaken. ..

... och jag. Jag stiger oftast upp väldigt tidigt (5.00 idag). Tycker om att gå runt i det tysta huset och tända ljus så det är mysigt för resten av familjen när de kommer upp. Morgonpigg det är jag det...


Ibland startar jag en tvättmaskin och om det är helg någon bröddeg. Ibland sitter jag bara och njuter av tystnaden. Min 6 åring kan nog lukta sig till att mamma är vaken. .. för strax efter mig kommer hon tassandes


Och då får ju vi en mysig stund tillsammans.


4 kommentarer:

  1. Låter ju jättemysigt, det är nog även väldigt trevligt för din dotter kan jag tänka, sådana stunder man oftast minns, mysmornar med mamman :)

    SvaraRadera
  2. Det låter så mysigt att jag nästan önskar att jag vore morgonpigg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha min man tror att det är något allvarligt fel på mig ;)

      Radera