lördag 5 oktober 2013

proffsig expedit...

Var nyss på Cervera, hittade en perfekt julklapp till  min bror. När jag kom till kassan frågade expediten om det var en present? Ja, en julklapp... kan du fixa så paketet blir juligt? Ja, inga problem, svarar expediten. Hon röjde inte med en min att det var konstigt att köpa julklapp i början på oktober. Sen vad hon egentligen tänkte vet jag ju inte. Men hon behandlade mig som att det var självklart att paketet skulle vara juligt. Vilket proffs!

Var även in på Rusta igen.. Där hade mer jul kommit fram...






helt ojuligt för mig... men kanske fungerar för någon annan.

Jag hittade julpapper i metallic... i färgerna rött, vit och silver. Syrran och jag har kört på just det temat i några år. Gillar det fortfarande. Tycker det blir så glansigt och fint med metallicpapper... Så några rullar fick följa med hem;


3 kommentarer:

  1. Tack for tipset att Rusta redan ar i gang med JUL.
    Tar bilen dit idag

    SvaraRadera
  2. Härligt med folk som inte himlar med ögonen över att man är igång med julen. Tycker deras presentpapper är så fint. :)

    SvaraRadera
  3. Ja dom har verligen fint papper, och paketen blir alltid så fina.

    //Mira

    SvaraRadera