måndag 7 oktober 2013

Jul samling karaoke för barn

Genom att jag bytt arbetsplats i höst har allt möjligt material som jag själv äger följt med hem från jobbet... Hittade bland annat denna roliga bok med tillhörande cd- skiva
Sammanställare och arrangör: Clas Svanberg
Ja som det framgår från pärmen på boken är det en bok med texter till olika julsånger. På skivan finns musik till. Sen är det bara att sjunga med. Så även om man inte kan spela instrument själv kan man få musik till julsångerna. Bokens ambition är att "bevara våra klassiska julvisor". Jag har köpt boken 2003... men det verkar som att den går att få tag på nu också, beställ här. jag brukar även använda den hemma, inte bara på jobbet. Sjunger hellre än bra ;)

Var också i förrådet och tittade efter fler lyktor...såg den här tomten...
 Visst ser det ut som att han längtar ut... Men, men... får väl behärska mig ett tag till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar