onsdag 9 oktober 2013

Bröllop

Till helgen ska jag och maken åka på bröllop. Bröllopet hålls på Osaby Säteri  i Tävelsås, nära Växjö. Har ingen aning var det är för har aldrig varit där. Men bröllopet hålls alltså på denna herrgård:
Ser jätte mysigt ut. Vi kommer även att bo på vandrarhem som finns på ägorna.
 För oss som bor uppe i Luleå är det ju en bit att åka... Och jag är LIVRÄDD för att flyga... Dödsångesten är ett faktum... mina 4 barn blir föräldralösa... hahahah. Så där håller jag på och det stegrar för varje dag som resan närmar sig. Vi kommer ta flyget till huvudstaden och tåg sen vidare därifrån.
Trots allt detta ser jag fram emot att åka. Det är mycket nära och kära vänner som ska gifta sig. Och det är inte så ofta som maken och jag åker iväg på tu man hand. Det har väl hänt 2 gånger sen vi fick vår första dotter för 6 år sen. Under tiden flyttar min syster in i huset och tar över 2 tonåringar och 2 små tjejer.

2 kommentarer: