fredag 10 januari 2014

presenter

Vad ska man ge???
Den ständiga frågan när någon fyller år, tar studenten, till dop, julklapp, mm...
Fast man frågar personen i fråga är det inte alltid man ens då får hjälp med sin fråga. Jag gillar att fundera på presenter i god tid före tillställningen så jag ska kunna hitta något speciellt för just "denna person".
Själv säger jag alltid olika saker till olika människor som frågar. Jag önskar mig ofta presentkort på ett särskilt ställe. Då kan man välja själv. och sätta samman flera presentkort och få en dyrare önskan uppfylld.
I år har jag flera 40 åringar som ska firas, student, barnkalas i mängder... mycket att fundera på.
Sånt här har jag gett...


På sidan Presenttips.se kan du hitta mer hjälp med olika presentförslag till olika tillfällen.
Nästa års julklappar börjar jag fundera på snart... Under sommarsemestern spikas listorna och sen börjar jag inhandla. Och råkar jag springa på något riktigt bra... då köps den redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar