onsdag 31 juli 2013

Lite om mig

Min julplanering börjar alltid i Juli, andra veckan på semestern. Då har jag hunnit varva ner lite och har tid att sätta igång. Jag tittar på bilder från julen som gått. Börjar fundera på vad alla ska få i julklapp och förankrar de dyra inköpen hos maken ( som tycker att allt är onödigt). Sen skriver jag listor... Och nu kan man ju börja fynda... Så i år har jag redan köpt de första paketen... Det blev några julfilmer som reades på Ica mitt i sommaren. De blir bra att ha i paketkalendern till mina små tjejer.
Så här såg förra årets julkort till släkt och vänner ut. Jag gillar naturen, så helst tas korten i skogen. Kan vara lite trixit ibland för här vi bor kan det vara riktigt kallt i december.
Här är några tidigare julkort







Det kan behövas några sittningar innan de samarbetar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar